17/9/20

 

PROTOCOLO COVID-19

 

A biblioteca Carabela presenta o seu protocolo establecido e consensuado entre a dirección do centro e a biblioteca escolar.

Este protocolo supón  reorganizar os espazos e os tempos para dar cumprimento as medidas de distanciamento social coa finalidade de preservar a saúde da nosa comunidade educativa.

Medidas a adoptar:

1.- Aforo máximo 15 persoas ( 50% dos postos de lectura )

2.- Rutinas diarias:

-          Manter a distancia de seguridade.

-          Uso de protección facial

-          Hixienizar as mans ao entrar e saír da biblioteca

-          Hixienizar o posto ao saír por parte do usuario

-          Ocuparanse unicamente os postos sinalizados.

-          Ventilación da biblioteca despois dos recreos e de cada uso.

3.- Organización de préstamos:

O sistema de préstamos continuará funcionado nos recreos tal e como esta establecido nas normas de biblioteca ( 3 libros ou películas, 15 días ) Habilitaremos un espazo na entrada da biblioteca para deixar os préstamos que permanecerán 2 días en corentena antes de reincorporalos aos andeis.

Os titores terán a súa disposición as coleccións que están nos armarios dos corredores. Debe recordarse que tras o seu uso e devolución  por parte dos nenos terán que estar dous días en corentena antes de gardalos.

 4.- recreos:

Estableceranse quendas:

HORARIO

LUNS

MÉRCORES

VENRES

12:15-12:30

12:35-12:50

 4.- Funcionamento:

Dado o aforo máximo permitido non se contempla a reserva de horario por parte das titorías pero si se permitirá o uso da biblioteca a grupos que non superen o aforo. O responsable do grupo controlará a hixienización e ventilación da mesma.

Haberá tres ordenadoras a disposición do alumnado respectando a distancia social. Cada usuario encargarase da hixienización antes e despois.

Este curso  contemplamos unha modificación no préstamo das  Mochilas Viaxeiras. Cada aula contará con dúas mochilas que se alternarán no préstamo para garantir a corentena dunha semana. Comezamos con primaria

Realizaranse préstamos de lotes de material para cada aula en función dos intereses do alumnado e profesorado. De cada vez que o material se devolva á biblioteca  permanecerán dous días en corentena.

En principio non se contempla a participación do alumnado de 5º e 6º como colaborador da biblioteca esta labor recaerá nos membros do equipo.

Dependendo da evolución da situación sanitaria poderá replantexarse esta medida.

Todas as actividades que se promovan por parte da biblioteca terán que ter en conta a necesidade de hixienización, distanciamento persoal e ventilación.  Na programación das actividades priorizarase a actuación no exterior e nas aulas.

 

No hay comentarios:

Publicar un comentario